Agencja reklamowa Gdańsk
Dodano: 17/03/2014autor Paweł DrzałPoniżej zrzut z naszej tablicy:
Transkrypt video:
Cześć z tej strony Paweł z webownia.pl dzisiejszym tematem będzie agencja reklamowa Gdańsk. O co chodzi w tym temacie? Chciałby pokazać jakie są różnice między agencjami reklamowymi lokalnymi a agencjami reklamowymi z całego kraju.
Jeśli oczywiście decydujemy się na wybór agencji reklamowej lokalnej to ma to swoje pewne zalety. Przede wszystkim możliwość spotkania, wiadomo, jeżeli jakaś agencja jest w miarę blisko zawsze możemy podjechać, umówić się na spotkanie i omówić szczegóły danego projektu np agencje pomorskie. Wiąże się to z łatwiejszą weryfikacją danej agencji. Jeżeli jakiejś agencji nie znamy, chcemy sprawdzić jak ona funkcjonuje. Wiadomo jeżeli jest jakieś biuro, są jacyś pracownicy, wzbudza to w nas większe zaufanie. Natomiast agencje lokalne mają też pewne wady w stosunku do tych agencji ogólnokrajowych, tzn. jest ograniczony przedział cenowy, musimy liczyć się z rynkiem lokalnym i brać takie ceny jakie są dostępne u nas, wiadomo, że np. w takich miejscowościach jak Warszawa te ceny będą wyższe, być może w Gdańsku będą niższe, ale w mniejszych miejscowościach będą jeszcze niższe. Oferta - w zależności od tego co chcemy zamówić, na takiemu rynku lokalnym oferta może być też mocno ograniczona. Inaczej będzie prezentowało się w tej materii Trójmiasto a inaczej jakaś mała miejscowość znacznie oddalona od większego miasta.
Jeśli chodzi o agencje ogólnokrajowe to tutaj zaletą jest duży przedział cenowy, tzn. możemy znaleźć ten sam projekt, który wykonamy w agencji lokalnej, możemy znaleźć dużo taniej gdzieś indziej w Polsce. Szeroka oferta, wiadomo nie ograniczamy się tylko do rynku lokalnego, ale do całej Polski, więc możemy przebierać. Weryfikacja jest trudniejsza i jest problem ze spotkaniem. Jeżeli taka agencja jest daleko to takie spotkanie będzie nie możliwe, lub będzie na tyle kosztowne, że będzie po prostu nie opłacalne.
Jak zweryfikować dana agencję?
Oczywiście możliwości jest dużo. Zaczyna najczęściej od strony internetowej agencji, od jej portfolio. Sprawdzamy strony internetowe, które ta agencja wykonała, nie zawsze jest to dobry pomysł, dlatego gdyż agencja przekazuje strony internetowe swoim klientów i później ci klienci mogą robić z tymi stronami różne rzeczy, niekoniecznie to co zobaczymy na stronie jest dziełem agencji. Opinie w internecie - najczęściej są to opinie negatywne, czyli jeżeli nie ma opinii w internecie to może jest to znak, że dana agencja radzi sobie dobrze. Wiadomo, jak klienci zdecydują się na napisanie opinii to jest to opinia negatywna, bo klienci są rozgoryczeni i chcą przestrzec przed skorzystaniem z usług danej firmy. Najlepszym sposobem są klienci, z reguły na stronach internetowych w stopkach możemy znaleźć dane agencji, możemy więc zadzwonić do właściciela strony internetowej i po prostu zapytać jak przebiegła współpraca z dana agencją.