Polubię to na Facebooku w końcu to akcja społeczna.

Każdy z Was miał pewnie taką myśl jak widział zdjęcia poranionych zwierząt lub jakieś dzieci, które mogą wyjechać na wakacje dzięki Waszym like'om.
Wczoraj powstał właśnie jeden z takich profili:

Łukasz jest chłopcem ciężko chorym, który pomimo swojej choroby chciał zbierać pieniądze w 22 finale WOŚP. Ktoś jak widać postanowił na tym zarobić i profil w 20h przyciągnął już prawie 600 tysięcy like'ów.
Za jakiś czas okaże się że nie będzie to już profil o Łukaszu tylko Danone/Tiger/Sephora lub cokolwiek innego. A Ty nie będziesz już wspierać szczytnej akcji tylko czyjąś firmę.
Skoro pozyskanie like'a na Facebooku to co najmniej koszt rzędu 1zł to ten profil jest wart jakieś 600 tysięcy złotych. Oczywiście przy hurtowej sprzedaży pewnie pójdzie za 1/10 tej sumy albo jeszcze mniej, a co za tym idzie Twój like nie pomoże ani Łukaszowi ani WOŚP, tylko napełni czyjąś kieszeń.
Dlatego zanim cokolwiek polubisz na Facebook'u przemyśl to dobrze trzy razy , gdyż najprawdopodobniej niestety nie chodzi o żadną działalność charytatywną, a o nabijanie kasy właścicielowi profilu.