webownia

Jak Obniżyć koszt kampanii na Facebooku?

Dodano: 09/01/2014autor

Ostatnio mogliście zauważyć, iż na naszym fanpagu się powtarzamy, jednak było to celowe i zamierzone a nie błąd ludzki :)

Po co to robiliśmy? Chcieliśmy wam pokazać jak w łatwy i prosty sposób obniżyć koszty kampanii. Jeżeli macie „ciasny” budżet to chcecie z niego „wycisnąć” jak najwięcej. Poprzednio pisaliśmy, iż najtaniej jest przy promowaniu swoich postów, teraz powiemy wam, jaka może być różnica w cenie.

Reklamy Na Facebooku

Są to trzy posty, które wrzuciliśmy 3 stycznia 2014 wszystkie były takie same różniły się tylko tekstem nad filmikiem.

  • „Wypowiadamy wojnę ostremu zapachowi kupy”
  • „Jak srasz to nie śmierdzi”
  • „Już nikogo nie zaskoczysz swoją „wizytacją” w toalecie”
  • Reklamy skierowaliśmy do tej samej grupy docelowej, czyli:

    • Osoby mieszkające w Gdańsku do 70 km
    • W wieku co najmniej 18 lat
    • Którzy lubią: kontrowersyjne reklamy, public relations, produkt(marketing),marka producenta, gadżet lub reklama
    • Na aktualności na komputerach stacjonarny i urządzeniach przenośnych

    Budżet każdej kampanii to 10zł i czas trwania to 1 dzień. Oczywiście czas mógł być za krótki, ale i wy musicie czasem szybko puścić krótkie kampanię.

    Jak myślicie, która była najtańsza?

    Koszt Reklamy Na Facebooku

    Oczywiście ta z najbardziej kontrowersyjnym Tytule: „Jak srasz to nie śmierdzi”. Dlatego pamiętajcie, że wasza kampania może być 3 razy tańsza, jeżeli dobrze ją zbudujecie.

Zobacz wpisy w podobnym temacie