Jak Obniżyć koszt kampanii na Facebooku?

Ostatnio mogliście zauważyć, iż na naszym fanpagu się powtarzamy, jednak było to celowe i zamierzone a nie błąd ludzki :)
Po co to robiliśmy? Chcieliśmy wam pokazać jak w łatwy i prosty sposób obniżyć koszty kampanii. Jeżeli macie „ciasny” budżet to chcecie z niego „wycisnąć” jak najwięcej. Poprzednio pisaliśmy, iż najtaniej jest przy promowaniu swoich postów, teraz powiemy wam, jaka może być różnica w cenie.

Są to trzy posty, które wrzuciliśmy 3 stycznia 2014 wszystkie były takie same różniły się tylko tekstem nad filmikiem.
- „Wypowiadamy wojnę ostremu zapachowi kupy”
- „Jak srasz to nie śmierdzi”
- „Już nikogo nie zaskoczysz swoją „wizytacją” w toalecie”
- Osoby mieszkające w Gdańsku do 70 km
- W wieku co najmniej 18 lat
- Którzy lubią: kontrowersyjne reklamy, public relations, produkt(marketing),marka producenta, gadżet lub reklama
- Na aktualności na komputerach stacjonarny i urządzeniach przenośnych
Reklamy skierowaliśmy do tej samej grupy docelowej, czyli:
Budżet każdej kampanii to 10zł i czas trwania to 1 dzień. Oczywiście czas mógł być za krótki, ale i wy musicie czasem szybko puścić krótkie kampanię.
Jak myślicie, która była najtańsza?

Oczywiście ta z najbardziej kontrowersyjnym Tytule: „Jak srasz to nie śmierdzi”. Dlatego pamiętajcie, że wasza kampania może być 3 razy tańsza, jeżeli dobrze ją zbudujecie.