Jak wykorzystać inne Social Media

Większość z Was ma zapewne swój profil na Facebooku. Jednak czy Wasza firma go posiada? A może specjalnie go nie macie lub stwierdziliście że to nie ma wymiernych korzyści?
Oczywiście takie myślenie jest błędne. Skoro Wy macie osobisty profil na facebooku to czemu nie Wasza firma? A jak często wrzucacie coś na prywatnego facebooka? Ilu macie znajomych? Jak bardzo są aktywni? Ile postów wyskakuje ci na wall'u?
No właśnie bardzo często Wasza tablica jest zalewana wiadomościami i ciężko z nimi nadążyć. Co jednak jakbyście mieli Google+ albo Twitter’a albo Pinterest’a ? Czy to by się opłaciło

Jak patrzę na te dane to rzeczywiście nie wygląda to obiecująco. W końcu w porównaniu do facebooka, google+ w ogóle nie jest wyszukiwany, zaś twitter tylko w niewielkim stopniu w przeciągu ostatnich 30 dni.
To prawda - jednak może się okazać, że dzisiaj nie jest popularny niczym Bitcoiny, które jeszcze parę miesięcy temu były po parę dolarów, a dzisiaj są po 1k$.

Dlatego jeżeli wtedy byście w nie zainwestowali to dzisiaj pewnie mielibyście własną wyspę, ale kto mógł się tego spodziewać. No właśnie można się spodziewać, że Social Media są przyszłością i na pewno warto wejść w te, które jak na razie są alternatywne na polskim rynku. Dodatkowym plusem jest fakt, że łatwiej będzie Wam przebić się z Waszą tematyką do mainstreamu, a de facto łatwiej dotrzeć do klienta. Nie musicie inwestować wielkich budżetów - wystarczy trochę czasu.